Rumoer op de vloer dankzij Corona (Adv)

Dat de Corona-crisis veel zakelijk leed veroorzaakt is genoegzaam bekend. Het kan echter ook leiden tot nieuwe initiatieven. Zo startte Patricia Bosch-Penseel een full-service reclamebureau onder de naam ‘Rumoer op de vloer’ (RODV), gedreven door eigen creativiteit en de veranderde tijd. “In deze tijd je consument bereiken is lastig. Bijeenkomsten gaan niet door, fysieke afspraken worden vervangen door video-calls of gewoon bellen. Daarom moet men kiezen voor een andere aanpak aldus de initiatiefneemster en creatief directeur die met haar team gevestigd is in het ‘oude gemeentehuis’ aan de Diepenheimseweg.

“We willen merken, bedrijven of instellingen vleugels gaan geven, zowel creatief als strategisch.” Zo maakte het team van RODV onlangs een video waardoor het voor OBS de Puntdak en OBS de Wiekslag uit Goor mogelijk werd om de naam van de nieuwe gefuseerde school feestelijk bekend te maken aan alle ouders. Wethouder Pieter van Zwanenberg opende OBS de Boomhut en dat is in dit filmpje te zien. Verder legt het team van RDOV zich toe op het creëren van huisstijl-items, websites en communicatie via social media. Meer informatie is te zien via www.rodv.nl en de social media-kanalen van het nieuwe Goorse bedrijf.