Ondernemers verklaren elkaar de liefde

psssst

Op Valentijnsdag is duidelijk geworden wie er achter de spanddoeken Pssst, ik hou van jou op de uitvalswegen van Goor zit. De ondernemers van Goor Collectief hebben elkaar de liefde verklaard. Om beter te accenturen waar het winkelgebied voor staat heeft grafisch ontwerper Jacques Vleemink het passende beeldmerk Hoffelijk Winkelhart ontworpen. Na de teasercampagne wordt het winkelgebied op Valentijnsdag met passie gevuld. Dat loopt parallel aan de Restantenmarkt, die zaterdag om 15.00 uur wordt afgesloten met een ballonwedstrijd voor alle Goorse kinderen. Voor hun ouders wacht een stukje gebak.

Het winkelgebied wil met deze actie de vitaliteit dankzij het diverse aanbod en de persoonlijke dienstverlening duidelijk maken. De ondernemers van het winkelgebied willen het verschil blijven maken door beschikbaar te zijn en blijven als consumentenvraagbaak. Maar ook door het organiseren van acties die van boodschappen doen een leuke bezigheid maken. “Daarvoor is een goede wisselwerking tussen food, non-food én de horeca van belang”, vertelt voorzitter Raoul van Dongen van Winkelgebied Goor Collectief.

“We gaan samenwerkingen opzetten die resulteren in een verlenging van de verblijfsduur in het centrum”, vervolgt hij. “Klanten moeten zich welkom voelen in een prettig centrum waar van alles en nog veel meer te krijgen is. De fysieke aanpassingen vanuit het Masterplan die dit jaar op de planning staan, dragen bij aan dit beleid.”