Viverion heeft na de felle kritiek van de Goorse huurders op de woningstichting direct contact gezocht met de huurdersvereniging. “We hebben van de voorzitter gehoord dat het om drie huurders gaat, maar we weten helaas niet welke huurders, zodat wij nu niet met hen in contact kunnen komen. Deze huurders zijn niet tevreden over de afhandeling van hun vraag of klacht bij Viverion. Dat vinden wij erg vervelend en willen we graag met hen bespreken. Wij hopen daarom dat we op korte termijn met deze huurders in overleg kunnen treden”, aldus voorman Jan-Willem Allersma (foto). De kritiek op de stichting van enkele huurders lijkt dan ook wat overtrokken. Zeker omdat Viverion ook met de gemeente al in eerder stadium al contact heeft gehad om de Goorse huurders zo goed mogelijk te helpen.
Sinds een aantal maanden heeft Viverion zelfs een contact-centrum (088-3213210) waar medewerkers van Viverion klaar zitten om de telefoon te beantwoorden. Hiermee wil Viverion haar bereikbaarheid zo goed mogelijk organiseren.