Goor decor campagne schoonmaakmiddel

 “Goor is goor, Goor is vies. Wie daar woont is niet goed wies”. Dit flauwe rijmpje heeft menig inwoner van het Twentse Haagje ongetwijfeld eens gehoord uit de mond van een niet-plaatsgenoot. Dat de naam ‘Goor’ nog altijd humoristische reacties en associaties met viezigheid opwekt, blijkt uit het feit dat de stad morgen het decor is van een heuse marketingcampagne van een schoonmaakmiddel. Het Rotterdamse reclamebureau Goed & Groen heeft Goor uitgekozen om het schoonmaakproduct Method in de markt te zetten. Uiteraard vanwege de plaatsnaam, al hadden de bedenkers ook een niet nader genoemde ‘vieze’ Limburgse plaats in gedachten. Met bloemenmeisjes, een band en een fanfare zal het promotieteam aanwezig zijn in de stad. “We gaan geen commercial opnemen in Goor”, laat Stephanie Kleij van het marketingbureau in de Twentsche Courant Tubantia weten. “Maar het is goed mogelijk dat de foto die we nemen bij het plaatsnaambord straks is terug te vinden in de lifestylebladen.”

plaatsnaambord